בדיקת דם להריון-מה זה אומר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי יודעת מה הכוונה : 150 - HCG-B qualitative ומה ההבדל בין qualitative לבין quantative? מה אומרת התוצאה הזו?
מזל טוב! בבדיקת דם ערך זה כשהוא מעל 25 נחשב לחיובי- כלומר הריון.
קרין הי ! התושבה מעידה על הריון אז מזל טוב גדול !! ההבדל בין הבדיקות הוא שאחת היא כמותית והשניה איכותית . את האיכותית ניתן לעשות ללא הפנית רופא שאומרת האם יש או אין הריון כל תשובה מעל 10 היא חיובית . והבדיקה הכמותית נותנת אינדקציה בדיוק את כמות ההורמון ונותנת אפשרות לאתר בכך את שבוע ההריון שיהי בהצלחה רובי