חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 26 הריון ראשון בשבוע ה-19. לאחר שקיפות עורפית שהתוצאה היתה 1:7700 התשובות שקיבלתי מהחלבון עוברי היה כך: לפי חישוב הגיל בשילוב תוצאות הבדיקות 1:974 , לפי סיכון סטטיסטי לפי גיל בלבד 1:1256.ערך חלבון עוברי פחות מ MOM 2.00 מעיד שאנני נמצאת בקבוצת הסיכון המוגבר למומים פתוחים במערכת העצבים. מה זה אומר, האם אני צריכה לפי הנתונים הנ"ל לעבור בדיקת מי שפיר? תודה מראש
לא כל כך ברור לי מה כתבת כי המספרים התערבבו. בכל מקרה, בסופו של דבר צריכים להופיע שני נתונים: הסיכון לתסמונת דאון והסיכון למומים פתוחים בתעלת העצבים. מתחת ל400 בערך יש המלצה לביצוע מי שפיר. כשהמספרים הם באלפים - לא תקבלי המלצה כזאת, כי הסיכוי לתסמונת דאון קטן מאוד.