שיעור בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 20 ונדמה לי שמאז תחילת ההריון הבטן שלי נעשתה מאוד שעירה. שאלותי הן: 1. האם הגיוני שהריון גורם לשיעור יתר ? 2. איך מומלץ (אם בכלל) להסיר את השיער - שעווה/מכונה/חימצון ? ? ? תודה !
הי! אני בשבוע 19, וגם אני שמתי לב שיצאו לי פלומות שיער כבר שלפני כמה שבועות טובים(למזלי "בלונדיוניות") באיזור הבטן, דבר שלא היה קיים לפני ההריון. בכל מקרה ההסבר לזה הוא הורמונלי, והעצה שאני קיבלתי היא לא להתחיל להתעסק עם זה כי לאחר הלידה יש סיכוי שהשערות יעלמו כמעט כפי שצצו... מקווה שזה באמת יהיה הפתרון. איריס.
הבעיה היא שהשערות שלי בבטן שחורות וארוכות (כנראה בגלל טיפולי לייזר שלא הצליחו לפני ההריון). עכשיו, כשהתחיל הקיץ אני ממש מוטרדת מזה והייתי רוצה בכ"ז להיפטר מהן באיזושהיא צורה. אנא, עצתכן !