דיאט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז שאני מכירה את עצמי אני שותה רק משקאות דיאטטים (קולה, סירופים דיאטטים וכו') ומשתמשת בסוכרזית ולא בסוכר רגיל. אני כמעט ולא שותה מים זכים. האם הדבר מהווה בעיה כעת שאנו מתכננים הריון? ומה לגבי הליכה מהירה לשם הספורט?עלולה לפגוע בהריון או בקליטתו? תודה מראש על תשובה.
בתור עיקרון אני לא מכניסה לגוף חומרים כימיים במהלך ההריונות. יש ממתיקים בהם השימוש "מותר" בהריון אבל לא בכמויות גדולות. עפ"י מה שאני ביררתי רצוי לא להשתמש בממתיקים ולא לשתות משקאות דיאט. אני גם לא אוכלת מזון שיש בו צבעי מאכל שאינם טבעיים. ניתן לראות בתכולת כל מוצר מה הוא מכיל. דרך אגב בזכות ההריון הראשון שלי גם הפסקתי לעשן. תשתדלי להמעיט בחומרים כימיים זה ממילא לא בריא.