תוצאות העמסת סוכר 100
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה- 29 להריוני. ביצעתי בדיקה של העמסת סוכר של 100gr. רציתי לדעת אם התוצאות שלי בסדר והנה התוצאות: בצום - 99 אחרי שעה - 170 אחרי שעתיים - 164 אחרי שלוש שעות - 127. אודה לתשובתכם. אריאלה
הי אריאלה, בבדיקת 100 גרם הערך שצריך לצאת בצום הוא עד 95. לאחר שעה ושלוש שעות אצלך הכל תקין אבל לאחר שעתיים הערך צריך להיות עד 155. בסה"כ 2 הערכים "החריגים" אצלך הם לא גבוהים מדי מרמת הנורמה ויכול בהחלט להיות שרופאך יגיד שזה נחשב תקין, לכן, בינתיים, עד שתפגשי עם רופאך תשמרי מבחינת התזונה. בהצלחה!