דימומים בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע שישי להריון, לפני כיומיים החלו לי הפרשות כהות חומות הרופא המטפל שלי נתן לי כדורים - biphaston + זריקות geston 100mg אחת ליומיים. ביום הראשון לדימומים היו לי כאבי בטן שפחתו לאחרונה. מבדיקות הדם שביצעת בתחילת ההריון עלו הממצאים הבאים: hcg seron 173 השבוע (יום לאחר הדימום ) ביצעתי בדיקה חוזרת והתוצאה היתה 2703. אין לי מושג איך התייחס לתופעות אילו שכן הם לא היו לי בהריון הראשון. מבקשת את עצתך. תודה מראש
אני נמצאת כרגע בדיוק במצב שלך. שבוע ששי+יומיים ודימומים. בהריון הראשון שלי זה ארך חודשיים. נאלצתי לשכב במיטה (שמירת הריון), קיבלתי 4 זריקות. לפני 7 חדשים היה לי אותו סופור שהסתיים בהפלה (לא עלינו...). לפני יומיים נאלצתי לפנות למיון נשים, כרגע ההמלצה שלהם היא רק לשכב. מה שרציתי להגיד הוא שבאחד הספרים קראתי שכדורים וזריקות לא כל כך מומלצים. כדאי לך להתייעץ עם רופא נוסף.