גרידה שנשלחה לפתולוגיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות ! אני שמונה ימים לאחר גרידה עקב הריון שלא התפתח (2 שקי הריון ריקים) הנ"ל נשלח לפתולוגיה , נאמר לי כי הבדיקה תקח כ -3 שבועות עדש אדע אם מדובר במחלה של השליה בשם מולה . האם מישהי יודעת באם אכן בממצאים אובחנה מולה צילצלו הרבה לפני 3 השבועות ? אני מאוד לחוצה מהענין אודה לכם על כל תשובה רובי
לא ידוע לי על המחלה שנקבת בשמה, כשאני עברתי גירדה ציפיתי מאוד לתוצאות הפתולוגיה אבל זה היה משהו פורמלי כמו "שירי עובר" כלומר ממש חידשו לי שבזה מדובר. לכן על תצפי לתוצאות שיגלו לך את אמריקה כי ברוב המקרים לא ידעו להם למה זה קרה.