מחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני מנסה להכנס להריון כ- 7 חודשים, את הגלולות הפסקתי לפני 9 חודשיים, מאז המחזור שלי לא סדיר ישנם חודשיים שהמחזור רגיל וישנם חודשים שיש רק הפרשות חומות בחודש זה ההפרשות החומות החלו שבוע לפני מועד המחזור והם קיימות כבר שבועיים וחצי האם מצב זה חריג , האם מצב זה מעיד על בעית פיריון? תודה מראש
ברכה ! אם כבר דיי הרבה זמן המצב כזה שהמחזור איננו דמי כמו שצריך להיות אולי באמת כדאי לראות רופא ? גם אחרי שימוש ממושך בגלולות למחזור לוקח מס' חודשים כדי לחזור למצב סדיר (פחות או יותר) בכל אופן שיהיה בהצלחה