מתי אפשר לדעת ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הביוץ שלי היה כנראה במהלך שבוע שעבר, האם אוכל לדעת כבר עכשיו מה נהייה, אני שואלת כי אני מרגישה מוזר ,אני רעבה אבל לא מסוגלת לאכול...אולי זה ממשהו אחר, אבל אולי זה הריון ? לתשובתכם אודה.
חכי עוד שבוע ואז תוכלי לעשות בדיקת דם. למה את מתכוונת "במהלך שבוע שעבר"? כי יש הבדל בין יום ראשון לפני עשרה ימים ליום חמישי לפני 5 ימים... אם זה היה ביום חמישי, חכי עוד שבוע לפחות! בדיקה ביתית, בכל אופן, לא תגיד לך דבר בשלב זה. בהצלחה!!!!
אילנה ! התאזרי בסבלנות לפחות עד שיהיה איחור , כדי שלא תתאכזבי לך . לעיתים לחץ וחרדה אכן משפיעים ופתאום אנחנו מרגישות מוזר ....... בכל אופן מקווה בשבילך עדכני אותנו רובי