מחזור לאחר גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 7 שבועות עברתי גרידה לאחר שבאולטרה סאונד נמצא כי ההריון לא מתפתח.(שבוע 8 ). עדיין לא קיבלתי מחזור מאז,וזאת למרות שנאמר לי ע"י הרופא כי קבלת המחזור היא בד"כ 4-6 לאחר הגרידה. בדיקת דם שעשיתי שבועיים לאחר הגרידה הראתה רמת הורמון הריון 87 . בדיקת הריון ביתית שעשיתי בתחילת השבוע הייתה שלילית. מה יכולות להיות הסיבות לאיחור? האם ייתכן שנגרמה בעייה בעקבות הגרידה?
הי הדס, צר לי לשמוע על הגרידה. ייתכן שיש סיבוכים (הידבקויות), אבל סיכוי יותר גבוה שהגוף שלך לא התאושש. אצלי המחזור הגיע אחרי חודשיים וחצי, ורק אחרי כדורים. המלצתי ללכת לרופא, שירשום את הכדורים (ארגסט).