סיכוי להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא יכלתי להתאפק וקניתי בדיקה ביתית (yes or no)...עוד לפני האיחור במחזור. את הבדיקה עשיתי יומיים מתאריך המחזור המשוער ולא יצא לי "פס" שמצביע על הריון :( ... האם יש סיכוי שאני בכל זאת בהריון? תודה גלי
הי גלי, לרוב הבדיקות הביתיות אמורות לגלות הריון עוד לפני יום הוסת הצפוי אבל מכיוון שלא מדובר על איחור תמתיני עוד מספר ימים ואם לא תקבלי תוכלי לעשות שוב את הבדיקה. אגב, בדיקת דם היא האמינה ביותר ! בהצלחה!
ושוב אני אצרף פה מנסיוני, רק יום לאחר האיחור קיבלתי תשובה חיובית וזאת לאחר שתיים או שלוש תשובות שליליות של יומיים ושלושה קודם לכן! ותאמיני לי, אני מאוד בהריון... מצטרפת להמלצה לחכות מספר ימים ואז לבדוק שוב (אם אינך יודעת לבטח את יום האיחור), או לגשת לבדיקת דם שיכולה לתת לך תשובה כבר שבוע לאחר העיבור. בהצלחה