שבוע ששי...ודימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ששי... יש לי ילד בן קצת יותר משנה. עברתי הפלה לפני כשבעה חדשים. סופסוף אני בהריון, אבל מדממת (כמו לפני מחזור) מה עושים????
אולי זה כלום (יש מצבים של דימומים בתחילת הריון) אבל בשביל השקט הנפשי שלך תגשי מייד לרופא נשים. בהצלחה.
ליתר בטחון אני מציעה לך ללכת מחר בבוקר לרופא בקופת החולים ולבקש בדיקת דם, לערכי בטא, כי זה ככל הנראה מה שרופא הנשים שלך יבקש, וזה יכול ללמד האם ההריון מתפתח. בלי קשר חשוב ללכת להיבדק אצל רופא נשים, ולהשאר אופטימית... בהצלחה