בנות יקרות- האים יש סיכוי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 14 יום מכוריגון ראשון וקיבליתי לאחר 5 ימים כוריון נוסף לתמיכה, מאחר ולאחר מס' חודשים מופיע לי דימום קל לאחר 5 ימים של הביוץ. לשמחתי כבר עברו 14 יום ואין דימום. אני צריכה לחכות עוד 5 ימים... ובינתיים תחושות מוזרות בבטן כאילו לפני מחזור האים מישהי חוותה חוויה דומה- כאבים או סממנים של מחזור ובסוף התברכה בתשובה חיובית של הריון??. אשמל לקבל תגובות ....
הי טל, תחילת הריון יכולה להראות מבחינת הסימנים כמו לפני קבלת וסת, כך שרק לפי התחושות קשה לדעת לאיזה כיוון הענינים מתפתחים, לכן, מה שנותר הוא שתחכי כ- 14 יום מקבלת הכוריגון השני ואם עד אז לא תקבלי תעשי בדיקת הריון. שיהיה בהצלחה!
לי היו כאבי מחזור חזקים מאוד והייתי בטוחה שאני אמורה לקבל. ברוך השם אני בהריון. בהצלחה.