יציאת אויר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עדיין לא עברתי לידה וגם לא הריון ובכל זאת בעת קיום יחסי המין נשמעים לי קולות של יציאת אויר מהנרתיק הדבר מביש אותי עד מאוד הומלץ לי על ניתוח קוסמטי. האם זה הכרחי? אם אין פתרון אחר? מדוע זה נגרם?
קורה שבגלל (במחילה.. כן?) שלגבר יש איבר מין גדול יחסית, נוצר אפקט של ואקום בכניסה וביציאה שלו מאיבר המין של האישה בעת קיום יחסי המין. ואז יש "פלוצים מהפיפי". אבל זה קורה בד"כ בתחילת יחסים ואז נהיית התאמה פיזית בין בני הזוג והנרתיק מתאים עצמו למימדים החדשים... וזה חולף. האם זהו בן זוג חדש?
אולי הנרתיק שלי גדול מדי והאיבר שלו קטן מדי ואז חודר אויר? זה לא נשמע יותר הגיוני? בכל אופן פתרון יש?