תנועות העובר - שוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא זוכרת מי ענתה לי בפעם שעברה, אבל אני ממש בלחץ אני כבר בשבוע 24 ועדיין לא מרגישה תנועות זה נורמלי? בבקשה שמישהו ירגיע אותי תודה מגי
מגי יקרה, בד"כ נחשב נורמלי לחכות עד שבוע 24 על מנת להרגיש תנועות עובר. אבל, אם את כ"כ לחוצה, ביקור קצר אצל הגניקולוג (אם יש לו מכשיר אולטרסאונד במרפאה) יפתור לך את חששך. למה לחכות? לכי לבדיקה ותרגעי. כל טוב.
אני רק רוצה לדעת שזה נורמלי, את בטח יודעת שיש המון אנשים שהתגובות שלהם מאוד קשות לעניין "מה את עדיין לא מרגישה לא יכול להיות" זה נורא מלחיץ לא???? אז אני חושבת שיש משהו אצלי שהוא לא בסדר אז זה נורמלי את אומרת?????? תודה מגי