האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור שלי מאחר בשבוע ימים, עשיתי 2 בדיקות ביתיות אחת לפני 4 ימים ואחת היום. ושתיהן מראות תוצאה מאוד לא ברורה, הפס של הביקורת כהה מאוד והפס של התוצאה חלש עד שממש קשה להבחין בו. מה זה אומר?
ממליצה לך על בדיקת גם בקופ"ח, אבל אם את לא רוצה - חכי עוד יומיים-שלושה ותבדקי בבית שוב. בהצלחה.
קרן, היי! קודם כל מניסיון אישי שלי אל תסתמכי על בדיקות שתן ביתיות, זה בדיוק מה שקרה לי החודש. המחזור איחר ב 10 יום ומסתבר שלא הייתי בהריון, עדיף לחכות עוד כמה ימים ולעשות בדיקת דם
קבעתי תור לבדיקת דם ליום רביעי, אשמח לעדכן...