אלרגיה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. איך ניתן להתמודד עם אלרגיה בזמן הריון? אני כרגע מנסה להיכנס להריון. אני משתמשת (באופן לא קבוע) באנטיהיסטמין "לורסטין" כנגד אלרגיה לקרדית ועובש המתבטאת בעיקר בגירוי בעור. האם יש לי בעיה כבר כעת? האם עדיף לא להשתמש בלורסטין כבר בזמן שאני מנסה להיכנס להריון? מה אעשה עם התקפי אלרגיה כאשר אכנס להריון?
הי תמי לפי הספר של ד"ר בר, לאחר המלצת רופא רב התכשירים האנטי היטמיניים הותיקים מותרים בשימוש. בינהם: אהיסטון, פנסטיל, היסטפד ואינסידל. בעת הוצאת הספר (1998) לא הוכחה עדין בטיחות השימוש בהריון של תכשירים חדשים יותר . בהצלחה