ערכי בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי הודעות של בנות בפורום שהיו מודאגות מערכי הבטא ויצאתי יותר מודאגת ממה שהייתי, אני בשבוע שישי וערכי הבטא הם 22388 לאף אחת לא היו ערכים כמו שקיבלתי אני-האם הם נורמליים ? תודה
לפי הספר של דר' בר: ערכים תקינים של רמת הבטא לשבוע 5-6 הם: 500-6000 ולחודש 1-2 (שזה אומר שבועות 0-10) : 5000 - 200000 דר' בר אף מציין בספרו שהטווח רחב מאוד ושישנה חפיפה בשבועות ולכן קשה להסיק על סמך רמת ההורמון בלבד על תקינות ההריון. בכל מיקרה - את בטווח כך שהסירי דאגה מליבך :-)