שפעת בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר יותר מעשרה ימים שאני לא מצליחה להתנער מהקירור הזה שתפס אותי. זה לא הגודש הרגיל באף שיש לי מתחילת ההריון, אני ממש סתומה! הסינוסים עמוסים, וכבר אין לי כוח לקנח, אני לא ישנה יותר משעתיים רצוף ואני רק בשבוע התשיעי... מה עושים? אגב, אני בארה"ב ושמות התרופות לא כמו בארץ, אז אם יש איזו שהיא המלצה על תרופה, כדאי לכתוב את המרכיב העיקרי שלה, שאוכל לחפש אותו בשוק המקומי... בינתיים עוד לא לקחתי שום תרופה מלבד תרסיס אף. טוטי
לקריאה נוספת והעמקה
איין לי מה להמליץ פרט לבדיקה ע"י רופא המשפחה וביקורת רופא נשים מטפל למעקב תקינות ההריון. בהצלחה