תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 20, הריון ראשון, ועדיין לא מרגישה תנועות עובר. האם זה נורמלי ? האם כדאי לבקש אולטרה סאונד ? תודה !
נורמאלי לחלוטין® במיוחד שזה הריון ראשון®®®בד¢כ לא מרגישים עד לשבוע ²³ ויש גם נשים שאפילו מאוחר יותר® את יכולה להיות רגועה®®® ובלי שום קשר¬ את יכולה גם לבקש אולטרסאונד אם בא לך®
לא יודעת למה זה קורה לי כשאני בעבודה... מקווה שעכשיו זה בסדר ושאפשר לקרוא כי כתבתי שזה נורמאלי לחלוטין שבהריון ראשון לא מרגישים תנועות עובר עד השבוע ה23 ולפעמים אפילו מאוחר יותר. היי רגועה!