חום לא מוסבר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החל מהשבוע החמישי להריון ועד היום (אני בתחילת שבוע עשירי) חום הגוף שלי עלה והוא סובב סביב 37.6 מעלות. עברתי בדיקות דם ושתן,אולטראסאונד גניקולוגי ולבדיקת האיברים הפנימיים וכן בדיקות גופניות - והכל תקין. למעט תחושה לא נוחה בגלל החום, אין לי סימפטומים נוספים. שמעתי שלעיתים חום הגוף עולה בחצי מעלה במהלך ההריון. הרופאים שאליהם הלכתי לא חושבים שזו הסיבה, אך אינם מוצאים סיבה אחרת. אשמח לקבל את תגובתך.
אפרודיטה שלום האם ביצעת גם בדיקות דם לשלילת הדבקות בוירוסים שונים? (כגון CMV, EBV וכו') מומלץ. בהצלחה עידית