please reply - don't feel the baby as often
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
I'm in my 22nd week. I've started to feel the baby's movements about a week or two ago. In the last couple of days I don't feel it at all. what does it mean? is it normal? Thanks to whoever can encourage me...Sharon
ראשית, בלי פאניקה!... בשבוע 22 לא מרגישים את העובר כל היום ויש ימים שהעוברים הם פחות אקטיביים... אולם במקומך, הייתי נוסעת לבית חולים ומתחברת למוניטור כדי להרגע. ויפה שעה אחת קודם. למה להיות בלחץ כשאפשר לא להיות? בהצלחה!
Thanks, you are right and I actually just came back from my doctor. Everything lookked good in the sonogram. It is very confusing - once you feel the baby you expect it to be on a regular basis. do you when it should be more stabalized? thanks again!!!