לפרסקופיה- למנהל הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עברתי לפני 10 ימים לפרסקופיה איבחונית. התוצאות הראו שהייתה לי ציסטה מסוג מורגני בשחלה השמאלית והחצוצרה השמאלית חסומה באזור האמפולה. הייתי רוצה לדעת מה פרוש ציסטה מסוג מורגני? ולדעת האם נורמלי שהבטן סביב הטבור קשה? אודה על כל הסבר. איילת
ציסטה מורגני הינה ממצא שכיח שאינו בעל משמעות קלינית. באשר להתקשות הבטן סביב צלקת הטרוקר הטבורי 10 ימים לאחר הניתוח- אפשרי, אך רצוי בדיקת רופא לשלילת ממצא חריג כמו דלקת בצלקת .