מתיי רואים דופק עוברי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מעוניינת לדעת בדחיפות באיזה שבוע כבר חייבים לראות בוודאות דופק עוברי בבדיקת האולטרסאונד? תודה יעל
הי יעל ! דופק עוברי ניתן לראות בברור בין השבוע 7-8 היי רגוע זה מאוד חשוב ובהצלחה רובי
כבר בשבוע החמישי ניתן לראות דופק.. בהצלחה
לא, לא ניתן לראות דופק בשבוע חמישי!!! בשבוע חמישי מבחינים בשק הריון (אפילו עדיין לא רואים את העובר). גם אם לא תראי דופק עוברי בשבוע 7-8 כדאי לחכות עוד שבוע מחשש שמדובר בטעות בחישוב ההריון והעובר בעצם צעיר יותר. בהצלחה!
הי יעל כפי שכתבו רובי ונירה - מקובל לראות את הדופק אחרי שבוע 7-8. דופק בשבוע 5-6 אינו נפוץ כל כך. בהצלחה