חדשה בפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשעה טובה ומוצלחת עברתי מהפורום השכן פיריון.... נכון אני בהריון. הרופא המליץ לי כדי לחזק את ההריון ולמנוע הפלה(עברתי הפלה בוששת אחרי טיפולים) לקבל למשך 3 שבועות פעמיים בשבוע זריקת כוריגון. רציתי לדעת האם זה לא יכול לפגוע בעובר הרופא הסביר לי שזה קשור בצורה כלשהי לגופיף הצהוב. הייתי שמחה לקבל קצת יותר אינפורמציה על הנושא והאם באמת נהוג לתת את זה אחרי טיפולי פוריות מחכה לתשובה מהירה כי אני מהיום בערב צריכה להתחיל להזריק. תודה.!!!
דוקא הייתי שואלת את זה בפורום השכן, כי הרופא שם עונה מהר יותר. בהצלחה!!!!