בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שאלה קצת מטופשת אבל האם הגיוני שכבר שבוע ה- 9 יוצאת לי הבטן? מתי זה אמור/בד"כ קורה? תודה
הי יפית, הרחם יוצא מהאגן רק באיזור שבוע 13 או 14, אבל בהחלט ייתכן שהיא נפוחה - אצלי היא התחילה להתנפח בערך בשבוע 6, ואח"כ המשיכה בזה קצת. אולי זה מהורמונים - לא יודעת - אבל זה קורה.
אני בשבוע 14. וגם אצלי כבר בשבוע 6-7 התחילה לצאת בטן. אמרו לי שזה מגזים והבטן תרד ואז תתחיל הבטן של ההריון. אך מאז היא כל הזמן נפוכה עד היום כך שכבר כנראה שיצאה הבטן האמיתית. אז אל תדאגי אם זה לא ירד והבטן תישאר כך עד שתגדל יותר.