העמסת סוכר מלאה פעם שניה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב אני בשבוע 34+6 וביצעתי כבר בעבר (בשבועות המתאימים) העמסת סוכר מלאה (ללא העמסה חלקית) בשל ריבוי מי שפיר והתוצאות יצאו תקינות לחלוטין בינתיים ריבוי מי השפיר ממשיך והיום כשאני בשבוע מתקדם יותר נשלחתי להעמסת סוכר מלאה שוב... הפעם התוצאות אחרות ואחת מהן (אחרי שעה גבוה ממה שהתקרה מסומנת -214 במקום 190) כל האחרות נמצאות בטווח בצום- 90 60 דקות -214 120 דקות - 112 180 דקות - 60 יש מקום לדאגה????
הי אורלי, בד"כ כשיש אפילו ערך אחד מעל 200 יש חשש לסכרת הריונית ולכן פני לרופאך בהקדם להמשך טיפול. בהצלחה!
פניתי אבל לא קיבלתי את התשובה ממנה עדיין ...