אולטרסאונד וגינאלי בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע החמישי והרופא שלי ביקש ממני לבצע אולטרסאונד וגינאלי על מנת לדעת כמה עוברים נקלטו (אני אחרי הפרייה). האם זה לא מסוכן לבצע בשבועות ראשונים אולטרסאונד וגינאלי, זה יכול לגרום חס וחלילה להפלה? האם ככה נוהגים או שהבקשה שלו אליי יוצאת דופן? אנא ענה לי במהרה, אני קצת בלחץ. תודה
הי אין מה להלחץ זו אחת הבדיקות השיגרתיות בתחילת ההריון. הראשונה ולא האחרונה. לאולטרסאונד החיצוני רוב הרופאים עוברים רק לאחר סקירת המערכות הראשונה. ישנם כאלו שמשלבים גם וגם. מזל-טוב והריון קל ונעים
בשבועות הראשונים להריון פשוט אין דרך אחרת לבדוק. כל אחת עוברת א.ס. וגינלי בבדיקות הראשונות. דרך אגב, גם סקירת מערכות מוקדמת (שבוע 14) נעשית בצורה זו.