התעמלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שתי שאלות. א. האם יש מצב בו מופיעה תחושה של לחץ באזור השחלות (כמו התחושה בימי הביוץ)בימים הקרובים לזמן בו נקלט ההריון..או שכל התחושה היא תחושה פסיכוסומטית..? ב. האם יש סכנה כלשהי בביצוע התעמלות(מתונה -התמקדות בשרירי בטן..כמו בסטודיו c)בימים הראשונים של ההריון. אודה לך על תשובתך ..המהירה..תודה
1. בזמן קליטת ההריון יש תחושה, שחלק מהבנות מתארות ככאבי מחזור דווקא. לי אישית היו דקירות בבטן התחתונה. 2. בימים הראשונים של ההריון על הביצית המופרית להשתרש ברחם. אני חושבת שהיא עושה זאת גם אם יש מאמץ המופעל בשרירי הבטן, אבל זו שאלה טובה.