ד"ר יריב- תעשה לי קצת סדר בבלאגן...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע תשיעי כעת. מה זה אומר? באיזה חודש אני? אין לי מושג איך מחשבים את החודשים לעומת השבועות. האם אתה יכול לכתוב לי באיזה שבוע עד איזה שבוע נמשך כל חודש. תודה מראש
החודשים לפי מס' השבועות הם כדלקמן: ----------------------------------------------------- חודש ראשון : עד השבוע ה-6 שני : שבועות 6-10 שלישי: 10-15 רביעי: 15-19 חמישי: 19-23 שישי: 23-27 שביעי: 27-32 שמיני: 32-36 תשיעי: 36-40 וכמובן שהעתקתי את זה מהספר של דר' בר :-) מזל טוב ובהצלחה!!!
תודה חמודה על תשובתך המדוייקת. רשמתי לפניי את הדברים.....