שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה אני בשבוע 13+5 כלומר חודש 3. ואני מסיימת חודש כל 22 לחודש. האם זה אומר שאני בשבוע 14 כבר בתחילת חודש רביעי או שרק באמצע /סוף שלישי? כלומר מתי מתחילים חודש חדש למרות שהספירה היא לפי השבועות? תודה
הי מיכל. בכל זאת חודשים נספרים לפי שבועות הריון ולא לפי חודשים לועזיים. חודש ראשון: עד שבוע 6. חודש שני: שבועות 6-10. שלישי: 10-15 רביעי:15-19 חמישי:19-23 שישי:23-27 שביעי:27-32 שמיני:32-36 תשיעי:36-40 כרגע את בשבוע 14 ולכן בחודש שלישי. בעוד יומיים תסיימי את השבוע ה-14. בעוד שלושה ימים תהיי ביום הראשון של השבוע ה-15 ואז גם תתחילי את החודש הרביעי. המשך הריון נעים וקל.