כאבי בטן,הצילו.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 13 ,הריון חמישי,כולם נולדו,בניתוחים קיסריים. אני סובלת מכאבי בטן,בחילות קשות וגזים מרובים כבר מספר שבועות.האם משהי מכירה את התופעה ומה עושים נגדה.הצילו.
הי איזי. מאז תחילת ההריון, גם אני סובלת לפעמים מכאבי בטן בשל גזים. (כבר התעוררתי בגלל הכאבים כמה פעמים). אבל זה הולך ופוחת. אישית - אני מנסה לווסת את המזון שאני אוכלת: לא חומוס, כרובית, ברוקולי, בצל מטוגן, שוקולד וכן מלפפונים, אבוקדו, בשר עוף. לי זה די עוזר. אם את רוצה, מותר לך להשתמש ב- eucarbon שאמור להקל (אך מחייב שתייה מרובה יותר של מים). בהצלחה