הפניה לבדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.. רציתי לשאול על הפרוצדורה במקרה של הפניה לבדיקת מי שפיר. קיבלתי הפניה בעקבות כדורים שאני לוקחת עקב מחלה כרונית גם במהלך ההריון. האם אני יכולה לפנות לכל רופא פרטי ולבצע את הבדיקה בחינם? אודה לכם על התשובה.
הכי פשוט להתקשר לקופת חולים ולשאול.
שלום אם יש לך הפנייה לביצוע הבדיקה או את מעל גיל 35 זכותך לבצע את הבדיקה חינם על חשבון קופת החולים לדעתי הכי בטוח לבצע אותה בבי"ח מניסיון!! (עברתי את הבדיקה 3 פעמים) ממולץ-בי"ח בני ציון (רוטשילד) - רופאים מבצעים מעולים -אם את מאיזור הצפון