לנטלי; אפרת וכל הוותיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע ההפרשות מתגברות בשבועות 20 ואילך? כוונתי להפרשות השקופות-לבנות (ללא ריח) שיש בדר"כ בימים רגילים ולאו דווקא בהיריון..
בספר של בר כתוב שהפרשות מהסוג שאת מתארת הן נורמליות לחלוטין והן מהוות חלק ממהלך הריון תקין. לצערי, הוא לא אומר מה הסיבה שהן מופיעות רק מדגיש שאסור לבצע שטיפות נרתיקיות במהלך ההריון אבל מיעץ לשמור על יובש גניטאלי, להשתמש בתחתונים מכותנה וניתן גם להשתמש במגיני תחתונים ורצוי ללא ריח כדי לא לפתח אלרגיה לריח הזה... אולי דר' גדעוני יוכל להאיר את עיננו לגבי הסיבה להפרשות הללו...?