היכן הוא???!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני בהיריון בשבוע ה-5 ו-4 ימים, הרופא בדק אותי באולטרה סאונד לראות את העובר ,ולא נראה כלום , הוא הרגיע אותי שהוא קטן מאד ,אבל למען הסרת דאגתי ,האם מישהו גם נתקל בתופעה זו?????
בהחלט! אצלי גם בשבוע 7+ לא ראו כלום. כך שוודאי לראות באולטראסאונד משבוע 8. אז שיהיה בהצלחה.
תודה ושיהיה לך גם בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!
שלא תתני לזה להלחיץ אותך! אמורים לראות אותו רק באיזור שבוע 7 ומעלה. פשוט ההריון שלך נורא צעיר וצריך אולטרא סאונד וגינלי "סונר" שיכול לאתר אותו בגדלים של מילימטרים. זה בסדר! אל תדאגי יש לך עוד 9 חודשים לראות אותו... בהצלחה