הריון,דחוף!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחורה בת 20 נשואה, בעברי עברתי 2 הפלות. כרגע הנני באיחור המחזור 10 יום, לפני 3 ימים עשיתי בדיקת דם להריון והיום התשובה היתה פחות מ-10, הרופא אמר שזה שלילי. ( עשיתי בדיקת שתן והראה לי חיובי), הוא אמר לי לבוא עוד שבוע לעשות בדיקת דם חוזרת, אני רוצה רק להגיד שהבטן כבר יצאה לי ואני בטוחה שאני בהריון אבל פשוט התשובה מהרהרת אותי, המחזור שלי סדיר כל הזמן. היום גם ראיתי הפרשות חומות על מגן התחתון. אבקש לשאול מה אומרת ההפרשה החומה? ומה הסיכוי שאני לא בהריון למרות תשובת הרופא? תודה מראש.
את בדיקת הדם עשית לאחר כשבוע איחור במחזור ולמעשה התשובה היתה שלילית (פחות מ-10) רוב הסיכויים שאינך בהריון למרות בדיקת השתן אולם צודק הרופא כשמבקש ממך לערוך בדיקת דם חוזרת כי יתכן שיש לך טעות בחישוב המחזור או אולי הביוץ לא היה מתי שאת חושבת ואולי החודש המחזור לא היה כ"כ סדיר כרגיל ואולי.... כדי להסיר כל ספק, עשי את בדיקת הדם שוב בעוד כשבוע ואז תדעי. ההפרשה החומה יכולה להיות אחת מהשתיים: או שאת לקראת מחזור... או שאת בהריון. בהצלחה!