לכל ההריוניות המנוסות - עזרה!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באמצע שבוע 4 לאחר שנתיים של נסיונות שכוללות גם הזרעות והפריות! ובסוף-הריון ספונטני! ולשאלתי: מדוע אני לא מרגישה כלום מלבד כאבי מחזור (מפחידים שמקרינים לרגליים ומריצים אותי לשירותים אני בלחץ נוראי!!!!!!
מדובר בהריון צעיר מאוד בינתיים ואם תעלעלי אחורה¬ תגלי שרבות מהמשתתפות פה בפורום לא הרגישו דבר בשלב הזה וגם בשבועות הבאים אחריו לא תמיד מרגישים® הכאבים דמויי כאבי המחזור אלו הם כאבי ההשתרשות של ההריון ברחם® אל תהיי בלחץ®®® עשי את כל הבדיקות שצריך ותהני מההריון? בהצלחה???
התבלגנו לי הפונטים, מקווה שהפעם זה ילך: מדובר בהריון צעיר מאוד ורוב ההריוניות לא מרגישות דבר בשבועות האלה וגם בשבועות שלאחר מכן. הכאבים דמויי המחזור הם כאבי ההשתרשות של ההריון ברחם. בהצלחה!