פריחה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 31 , מזה ארבעה ימים יש לי פריחה בידים רגלים וצוואר. הפריחה אינה מלווה בחום פרט לגירוד. האם פריחה זו מקורה מהריון? ( בדיקות דם גנטיות וכו' עשיתי בתחילת ההריון והיה תקין!!
הי מרב פריחה זו עלולה להיות אלרגיה (האם אכלת מאכל חדש או משקה? בושם חדש? סבון חדש?) ועלולה להיות אדמדמת או אדמת. לא אמורה להיות פריחה בהריון עד כמה שידוע לי ולכן - ממליצה לפנות לרופא שלך לבירור.
הי מרב, לפי מה שקראתי בספרים, בזמן ההריון יש נטיה לפריחות וגירודים. יכול גם להיות שזה באמת אלרגיה למשהו שאכלת, אבל בכל מקרה - כדאי לפנות לרופא שלך. בינתיים, כדי לא לסבול יותר מדי, יש כל מני דברים טבעיים מרגיעים כמו קרם קלנדולה, קרם נר הלילה וכו'. תרגישי טוב!