שימוש ב CLONEX והריון - שאלה דחופה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב לחץ/חרדות מהמצב הבטחוני שהיו לי בתקופה האחרונה רופאת המשפחה נתנה לי להשתמש ב CLONEX פעם ביום 0.5 מ"ג על מנת להירגע ולחזור לתפקוד רגיל. כעת אני חשה יותר טוב ורוצה להיכנס להריון. כמה זמן לפני ההריון עלי להפסיק לקחת את הכדורים הללו? האם יספיקו מספר ימים כדי לנקות את הגוף? האם לכדורים אלה תופעות לוואי ארוכות טווח על הגוף? הבנתי מרופאת המשפחה שעלי להפסיק את לקיחת הכדורים האלה בהדרגה. אודה על התייחסותך. איה.
ממליצה להתקשר למכון טטרולוגי ולשאול שם: 6758430-02 9377474-03 9779695-08 בהצלחה