טיפול שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים עברתי טיפול שיניים עם הרדמה מקומית, כעת גיליתי שאני הרה ואני חרדה שמה הזקתי לעובר. מה עלי לעשות? האם יש חשש לנזק לעובר? תודה קרן אור
הי קרן מזל טוב :0) אין כל חשש שהזקת לעובר. בפרט אם הוא שרד יפה את השבועיים שעברו מאז. "לבשת" חלוק עופרת בזמן הצילום? אם כן - אין כל חשש, ואם לא, עדין כמות הקרינה לצילום שיניים זעירה, ומשתי מנות רנטגן קטנטנות שכאלו אין לך מה לחשוש, בפרט שהן מכוונות ללסת ולא לבטן. זריקת ההרדמה גם לא אמורה להזיק לעובר, שכאמור, השתרש ברחם ומתחיל להתפתח בלי בעיה. אין לך כל סיבה לחשוש. המון מזל טוב והריון קל ובריא.