בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ממש ממש מומלץ לעבור את הבדיקות הגנטיות לשני בני זוג אשכנזים (פרט לטיי-זקס הידועה)??? אפשר להסתדר גם בלי זה? עד כמה זה חשוב?
תוך כמה זמן מקבלים תשובות על בדיקות כאלה והיכן עושים אותן?
למרות ההוצאה הגדולה, לעבור את הבדיקות האלו. לגבי "ממש-ממש הכרחי" אז כמובן שיש הרבה זוגות שמוותרים והכל בסדר. אבל מה עם הזוגות שלא עשו אותן והתברר בדיעבד ש(לדוגמא)לאישה היה את הגן של תיסמונת האיקס השביר? למה להסתכן? בכל מקרה, את התשובות מקבלים תוך 5 או 6 שבועות. בהצלחה!