איך עושים בנים...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמא לשתי בנות משגעות!! לאחרונה התחלתי לחשוב על הריון שלישי אלא שהפעם הייתי רוצה שזה יהיה בחורצ'יק , יש פאטנט?
תקני /תלווי את התנ"ך של הריון ולידה "המדריך הישראלי להריון ולידה" של דר' עמוס בר וטלי רוזין. יש שם תפריט ספציפי ל"עשיית" בנים / בנות. בהצלחה.
שלמרות ההגיון המתבסס על עובדות (חומצה/בסיס/זכרים זריזים/נקבות עשויות ללא חת וכו') אני מכירה לפחות שתי נשים שהתאכזבו מהשיטה הזו. לא לשכוח שמדובר במיליוני זרעונים שהסטטיסטיקה לא מעניינת את קצה זנבם העליז והפעלתני. שיהיה בהצלחה!