שחור בעיניים...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בתחילת השבוע השמיני, הריון ראשון. קרה לי משהו מאוד מבהיל באמצע היום התחלתי להזיע "בטירוף" ולאחר מכן ראיתי הכל שחור והרגשתי שאני עומדת להתעלף!!! מה זה? האם עלי לדווח לרופא או שזה דבר נורמלי בהריון??? תודה
סחרחורות וחולשה וכאלה הן תופעות מוכרות בהריון אולם עלייך לספר על מה שקרה לרופא שלך. אולי יש לחץ דם נמוך? אנמיה? סיבה אחרת? אי אפשר לדעת וירטואלית ורק הרופא שלך יכול לאבחן ולטפל. תרגישי טוב ובינתיים - שתי המוווווווווווון מים!