משלשלים, לרופא או למי שיודע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתחילת ההריון אני משתמשת באגיולקס בשביל יציאות סדירות. כפית או מקסימום שתיים (בוקר וערב) ביום. כעט אני בשליש השלישי של ההריון שלי וברצוני לדעת האם זה יכול להזיק לעובר או לי? בספר של בר, אגיולקס מצויין כמותר אבל הייתי רוצה בכול זאת לדעת מה דעתך. בתודה. כרמן.
את יכולה להתקשר למכון הטטרולוגי (הטלפונים ב"שירות לצרכן" בספר של ד"ר בר) ולשאול שם. יענו לך בשימחה.
שאני כבדת שמיעה שלא מסתדרת טוב בטלפונים. האם הם נותנים שרות דרך פקס? או אולי יש מישהו בפורום שיודע את התשובה? תודה. כרמן.