שאלה מביכה אבל מתבקשת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני נמצאת בהריון בשבוע 15 כשאני מגורה ונרטבת , יש לי הפרשות בצבע לבן צהוב , ממש הפרשות אטומות ולא שקופות כמו שהיו לי לפני ההריון בעת גירוי. האם זה נורמלי? אין לי שום תופעות של פטריה או משהו בסגנון. שאלה נוספת... אני אוהבת לאונן ולפעמים אני מאוננת שלוש ארבע פעמים ביום , האם זה יכול להזיק או לגרום להתכווצויות שיגרמו להפלה?
הי אלא אם כן הינך מקרה פרטי ומיוחד ונאסר עליך קיום יחסי מין (ואוננות) ע"י הרופא/ה המטפל/ת, יחסי מין מותרים לאורך כל ההריון. לכן, אין שום מניעה לאונן בהריון (ללא הגבלה על מספר הפעמים). בקשר להפרשות - ההריון הינו מצב מיוחד שהגוף עובר. לכן שינויים רבים בהרומונים, טמפ' ועוד עלולים לגרום גם לשינוי באופי ההפרשות. תמיד כדאי לשלול ע"י בדיקה מצב של פטריה. אבל אם בבירור לא מדובר בפטריה (שאגב, לא תמיד מרגישים בה במצב של הריון) - הכל בסדר. הריון קל ובריא