טיסה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון (מחזור אחרון ב-18 באפריל) - איחור של 3 ימים ואמורה לטוס שבוע הבא לאילת האם מותר? כמו כן האם מותר לצבוע שיער (פסים) וליטול שמרי בירה?
הי קודם כל מזל טוב ;0) לטוס מותר בכל ההריון. בחודשים מתקדמים יותר יהיו עוד דברים לחשוב עליהם (ביטוח בריאות לאישה בהריון, היובש במטוס -> לשתות הרבה ולטייל במעברים). אין מניעה לצבוע שיער / גוונים / פסים. רק לגבי שימרי הבירה - אין לי מושג. הם לא קשורים לאלכוהול, נכון? נראה לי שאין מניעה ליטול אותם, אבל אני לא דיעה מוסמכת בעניין. טיסה מהנה והריון קל.