הריון אחרי IVF
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני חדשה בפורום. קבלתי תשובה חיובית לבדיקת דם להריון (164 POSITIVE) לאחר IVF נסיון ראשון, החזרה של שני עוברים. הרופא מבקש ממני להמשיך לקחת ESTROFEM 2 MG וכן UTROGESTAN נרות - 3 פעמים ביום. האם הדבר אינו מסוכן לעובר? עד מתי יש צורך בשימוש בתרופות "מחזקות הריון" אלו? למעשה אין לי בעיה בשמירת ההריון אלא רק בכניסה אליו. תודה על תשובותיך. שרון
הי שרון, שיהיה במזל- טוב!!! במקרה כמו שלך, כשהושג הריון ע"י הפרייה חוץ- גופית נותנים תרופות שמייצבות את רירית הרחם והגופיף הצהוב ע"מ שתהיה תמיכה טובה להריון. תרופות אלו ניתנות בד"כ עד שבוע 10-12 והן אינן מזיקות. בהצלחה והריון קל!