יש לי שאלות למישהי יש תשובות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי כמה שאלות , אשמח אם למישהי יהיו תשובות... 1. האם פירסינג בטבור מזיק לעובר? 2. האם שתית קולה עלולה להזיק (שמעתי שזה גורם עובר להיות היפרקטיבי)? 3. מה (חס וחלילה - לא עלינו) עלול לגרום להפלה טבעית? 4. מה רצוי לאכול במהלך ההריון?
1. לא נראה לי שזה מזיק לעובר אבל ככל שההריון יתקדם הבטן תגדל ואיתה החור של הפירסינג (כמו שקורה עם קעקועים) ואז זה פשוט לא נראה טוב. 2. צריך לשתות פחות מ - 3 כוסות המכילים קופאין ביום (כמו תה, קפה וקולה) במשך כל ההריון. 3. חוסר דופק וחוסר התפתחות של העובר בעיקר. אבל לצערנו אין אלו דברים שבשליטה שלנו כך שלא ניתן למנוע אותם. 4. לדעתי תאכלי מה שטעים לך. אבל מומלץ לאכול סלומון, כבד וברוקלי (שמכילים הרבה ברזל). תימנעי מדגים ובשר לא מבושלים (כמו סושי).