פרוגסטרון כדי למנוע הפלה - מישהי מכירה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע השני עברתי הפלה - זהו הריון ראשון( טופלתי באיקקלומין). האם צריך לקחת כדורים לחיזוק הרחם (פרוגסטרון / ביפסטון). - ואם כן אז מתי? האם מישהי ניסתה כדורים אלו?
שלום רבקה קודם כל לא ברור מה זאת אומרת בשבוע השני - השבוע הראשון מתחיל עם קבלת המחזור - ז"א שאת יודעת שאת בהריון רק בשבוע ה - 3 - 4 להריון. הסיבות להפלות הם רבות ומגוונות וסיבה להפלה ממחסור בהורמון - פרוגסטרון - הינה רק ב 3% מהמקרים. אני מציעה לך לברר זאת בצורה מקיפה עם הרופא המטפל בך - והיודע או שאמור לברר את כל הנתונים לגבייך. ד"א בספר של בן רפאל וזידמן - העוסק בנושא פריון- יש אינפורמציה גם בענין הפלות - כדאי לקרוא אני מניחה שאת יודעת שאם השתרשת פעם אחת - יש לך סיכויים טובים לכך בהמשך למרות ההפלה בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה בפעם הבאה ונוס