בטן נפוכה או של הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 12. ומאז שגיליתי שאני בהריון הבטן שלי נפוחה ואף פעם לא יורדת אפילו בימים שאינני אוכלת הרבה, ואחרי 8 שעות שינה. האם הבטן נפוכה מגזים או שמא זו כבר הבטן של ההריון. אמרו לי שהיא אמורה לרדת ורק מהחודש הבא תתחיל לצאת הבטן האמיתית. האם זה נכון או שבעצם היא תישאר כך כל הזמן עד שתגדל לאט לאט? תודה
היי מיכל, גם אצלי מתחילת ההריון יצאה בטן קטנה. זו אומנם לא בטן הריונית אלא ביטנונת קטנה כמו של מחזור - בבטן התחתונה. זה תקין ונורמלי, תהני ובהצלחה בהמשך.